SIKÇA SORULAN SORULARA DÖN
Nasıl sipariş verebilirim?
Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine
dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri
temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle
irtibata geçecektir.
Siparişlerimi nereden görebilirim?
Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" kısmından görebilirsiniz.
Siparişimi verdim bundan sonra ne olacak?
Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı
sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız
gerekmektedir. Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize
üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını
belirten bir e-mail gönderilecektir. Siparişiniz en kısa sürede size ulaştırılmak üzere
hazırlanarak, kargoya verilecektir.
Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir e-mail gönderilecek ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Kredi kartı ile verilen siparişler anlık olarak işleme alınmaktadır.
Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir e-mail gönderilecek ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Kredi kartı ile verilen siparişler anlık olarak işleme alınmaktadır.
Siparişimin elime ulaşmadığı durumlarda ne yapabilirim?
Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra ortalama 1-3 iş günü içerisinde
ürününüz kargoya teslim edilmektedir. Ürününüz kargoya teslim edildikten sonra bulunduğunuz
bölgeye göre teslimat süresi 1 ile 3 gün arasında değişmektedir. Yurtiçi Kargolarında teslim süresi
İstanbul içi bir gün, İstanbul dışı ise en fazla üç gündür. Teslimat süreleri ile ilgili
detaylı bilgi için 444 99 99 Yurtiçi Kargo müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.
Siparişim neden gecikti?
Siparişlerinizi her zaman standart gönderi tarihlerimiz içerisinde sunmayı
amaçlamaktayız ancak bazen beklenmedik durumlar, teslimatın gecikmesine neden olabilmektedir.
Siparişinizin, kampanya, indirim ya da resmi tatil dönemlerine denk gelmesi teslimatınızın gecikmesine neden olabilir.
Belirtilen nedenler haricinde, kontrolümüz dışında gelişen, öngörülemeyen durumlar ortaya çıkması ile teslimat gecikmesi yaşanabilmektedir.
Siparişinizin, kampanya, indirim ya da resmi tatil dönemlerine denk gelmesi teslimatınızın gecikmesine neden olabilir.
Belirtilen nedenler haricinde, kontrolümüz dışında gelişen, öngörülemeyen durumlar ortaya çıkması ile teslimat gecikmesi yaşanabilmektedir.
Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum ne yapabilirim?
Siparişinizi verdikten sonra adres değişikliği talep etmeniz durumunda
0850 200 11 41 no’lu Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilir ya da
bilgi@gozalan.com.tr mail
adresi üzerinden talebinizi iletebilirsiniz.
Siparişim neden iptal edildi?
Bazı durumlarda online siparişleri iptal etmek zorunda kalırız. Bu, stok durumu, ödeme
sorunları, teslimat adresi sorunları, gibi birçok nedene bağlı olabilir.
Siparişinizin bir kısmı ya da tamamı iptal edildiyse iptal edilen ürünler için sizlere geri ödeme yapılır. Siparişinizin neden iptal edildiğini öğrenmek için ise 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermenizi öneririz.
Siparişinizin bir kısmı ya da tamamı iptal edildiyse iptal edilen ürünler için sizlere geri ödeme yapılır. Siparişinizin neden iptal edildiğini öğrenmek için ise 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermenizi öneririz.
Siparişimin faturasına nasıl ulaşabilirim?
Siparişiniz için düzenlenmiş olan e-faturanıza size gönderdiğimiz e-fatura
bilgilendirme e-postası üzerinden ya da sitemiz üzerinden Hesabım > Siparişlerim kısmından
siparişinizin detayına ulaşarak bilgisayarınıza indirebilir ve yazdırabilirsiniz.