İşlem Rehberi

ARADIĞIM ÜRÜNE NASIL ULAŞABİLİRİM?

Web sitemizin ana sayfasında sağ üst köşede yer alan arama alanına ürünün adını, fonksiyonunu veya kodunu yazarak ve kategori sayfalarından istediğiniz ürün gruplarına/ürüne kolayca ulaşabilirsiniz. Kategori içlerinde sol tarafta bulunan filtreleme butonlarını kullanarak arama sürecinizi destekleyebilirsiniz.

 

Her bir ürün için ürün detay sayfasında, ürünün en az bir görseli, adı, fonksiyonu, renk, KDV dahil birim fiyatı, malzeme bilgisi ve ürüne ait diğer ek bilgiler yer alır.

 

NASIL ALIŞVERİŞ YAPABİLİRİM?

Alışveriş sırasında seçtiğiniz ürünleri “SEPETE EKLE” butonuna basarak sepete ekleyebilirsiniz. Sepetinize ürün eklediğinizde sağ üst köşede bir ekran açılır. Columbia Dünyası'nda alışverişe devam etmek istiyorsanız "ALIŞVERİŞE DEVAM ET" butonuna basabilir ve satın almak istediğiniz diğer ürünleri sepetinize eklemeye devam edebilirsiniz. Siparişinizi tamamlamak istiyorsanız açılan ekranda bulunan "SİPARİŞİ TAMAMLA" butonuna tıklayarak bir sonraki adıma geçiş yapabilirsiniz. Ödeme işleminden önce üye iseniz üye girişi yaparak kayıtlı bilgilerinizi kullanabilirsiniz. Üye olmanız durumunda kaydettiğiniz adreslerinizi sonraki alışverişlerinizde kullanarak daha hızlı alışveriş yapabilirsiniz.

Üye olmak istemiyorsanız “ÜYE OLMADAN DEVAM ET” butonu ile ödeme işlemine geçiş yaparak alışverişinizi tamamlayabilirsin. Üye olmadan yaptığınız alışverişlerde gönderim ve fatura adresi aşamalarını tamamlayarak sipariş özeti sayfanıza ilerleyebilirsiniz.

 

İNTERNET SİPARİŞİMİ NASIL TAMAMLARIM?

Siparişi tamamlama süreci üç aşamadan oluşmaktadır; Adres Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Sipariş Onayı.

Adres Bilgileri ekranında adres bilgilerinizi girebilirsiniz. Farklı fatura ve teslimat adresleri kullanmak isterseniz, fatura adresi alanına fatura adresi bilgilerinizi girmeniz gerekmektedir. Adres bilgilerinizi tamamladıktan sonra, ödeme aşamasına geçmek için “Ödeme Bilgileri” sayfasına geçiş yapabilirsiniz.

Sipariş Özeti ve Ödeme sayfasında sepetinizdeki tüm ürünlere ait birim fiyat, adet, toplam alışveriş tutarını görüntüleyebilirsiniz. Bu aşamadayken, siparişinizle ilgili bir değişiklik yapmak isterseniz tarayıcınızın geri butonu ile önceki sayfalara dönebilir ve dilediğiniz değişiklikleri yapabilirsiniz.

 

Ödeme aşamasına geçebilmeniz için “Ön bilgilendirme Formunu okudum ve onaylıyorum.” ve “Mesafeli Satış Sözleşmesini okudum ve onaylıyorum.” notlarının hemen yanındaki kutucuğa işaret koymalısınız. Bu belgelerin içeriklerine üzerine tıklayarak ulaşabilir ve okuyabilirsiniz.

Ödeme Bilgileri sayfasında kredi kartı bilgilerinizi girebilmeniz için bankanın güvenli sanal pos ekranına ve daha sonra bankanızın 3D Güvenlik Sayfasına yönlendirilirsiniz. Ödeme aşamasını tamamlamak için cep telefonunuza gelen tek kullanımlık 3D güvenlik şifrenizi girmelisiniz. Ayrıca Columbia.com.tr internet sitemizde ödeme işleminizi kredi kartı, debit kart veya havale ile gerçekleştirebilirsiniz.

Ödeme aşaması başarılı bir şekilde tamamlandıktan sonra size sipariş numaranız ve sipariş özetinizin bulunduğu bir e-posta iletilir. Eğer web sitemize üye iseniz “Profilim” sayfanızdaki “Siparişlerim” bölümünden siparişinizle ilgili detayları görüntüleyebilir faturanıza ulaşabilirsiniz.

 

SİPARİŞİMİN TESLİMİNİ NASIL TAKİP EDEBİLİRİM?

Eğer üye girişi yaparak internet alışverişinizi yaptıysanız “Siparişlerim” bölümünde siparişinizin güncel durumunu takip edebilirsiniz.

 

Üye olmadan alışveriş yaptıysanız alışverişiniz tamamlandıktan sonra size gönderilen e-postada bulunan sipariş numaranız ile Sipariş Takibi bölümünden son durumunu takip edebilirsiniz.

 

GEREKLİ OLMASI HALİNDE İPTAL DEĞİŞİM VE İADE SÜREÇLERİNİ NASIL GERÇEKLEŞTİREBİLİRİM?

İşleme alınmış olan siparişlerinizin yalnızca aynı gün içerisinde iptali mümkündür. Siparişinizi aynı gün iptal edebilmek için 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermeniz gerekmektedir.

 

Web sitemizden yapılan alışverişlerde ürün-beden-renk değişiklik işlemleri gerçekleştirilememektedir. Değişim talep ettiğiniz ürününüzü tarafımıza iade olarak gönderebilirsiniz ya da dilerseniz mağazalarımızdan fatura ibraz etmek koşuluyla satın alma tarihinden itibaren (1) ay içerisinde değişim yapabilirsiniz.

 

Online alışveriş sitemizden almış olduğunuz ürünlerde bir sorun olması ya da aldığınız ürünlerin beklentinizi karşılamaması durumunda, aldığınız ürünün ullanılmamış olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren 30 gün içerisinde faturanız ile iade edebilirsiniz.

Aşağıdaki adımları izleyerek kolaylıkla iadenizi gerçekleştirebilirsiniz:

1-   Faturanızın altında bulunan iade bölümüne iade sebebinizi ve iade detaylarınızı yazmanızı önemle rica ederiz. Eğer faturanız yoksa; sevk/taşıma irsaliyenizle birlikte boş bir kağıda ürün/ürünlerinizle ilgili talebinizi yazabilirsiniz.

2-   Faturanızı, iade etmek istediğiniz ürünler ile beraber siparişinizin gönderildiğine benzer bir poşet veya kutuya yerleştirin.

Adres niteliği taşıyan alıcı firma kodumuzu UPS Kargo 47XY62  ya da Yurtiçi Kargo 843407459 olarak paketin üzerine yazınız. İade paketinizi herhangi bir UPS Kargo ya da Yurtiçi Kargo şubesine teslim edebilirsiniz.

3-   Çoklu kampanyadan yararlanılarak oluşturulan siparişlerde, iade talebinde bulunulduğunda; adet bilgisine göre kampanyanız yeniden düzenlenmektedir.

 

KİŞİSEL BİLGİLERİN GÜVENLİĞİ

Kişisel verilerinizin korunması konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nda öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkında Aydınlatma Metni'mize bu linkten ulaşabilirsiniz.

 

SÖZLEŞMELERİN SAKLANMASI VE SÖZLEŞMELERE ERİŞİM

Mesafeli Satım Sözleşmesi, Ön Bilgilendirme Formu, siparişlerinize yönelik iptal-değişim gibi sair talepleriniz şirketimiz tarafından 3 yıl süre ile saklanmaktadır. Bu süre zarfında şirketimiz veri güvenliğinin saklanması adına her türlü teknik, hukuki ve idari tedbiri almaktadır.

 

Mesafeli Satış Sözleşmesi'ni onaylamanız halinde bahse konu sözleşmeye linkten erişebilirsiniz.

 

İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNİZ İLE İLGİLİ OLASI UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

Şirketimize yönelteceğiniz her türlü taleplerinizi öncelikli olarak 0 (850) 200 11 41 numaralı destek hattı üzerinden call-centerımıza iletebilir veya bilgi@gozalan.com.tr adresi üzerinden bizlere iletebilirsiniz.

Tüketici, şikâyetine ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması hâlinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilir. Bu kapsamda, 2022 yılı için Tüketici Hakem Heyetlerine yapılacak başvurularda değeri;

·       10.280 Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda İlçe Tüketici Hakem Heyetleri,

·       Büyükşehir statüsünde olan illerde 10.280 Türk Lirası ile 15.430 Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri,

·       Büyükşehir statüsünde olmayan illerin merkezlerinde 15.430 Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri,

·       Büyükşehir statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerde 10.280 Türk Lirası ile 15.430 Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri görevli olacaktır.

Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. 

Uyuşmazlık hâlinde ayrıca tahkim ve arabuluculuk gibi ülkemizde kabul edilen tüm alternatif uyuşmazlık çözüm yollarına başvurabilirsiniz.