SIKÇA SORULAN SORULARA DÖN
Columbia.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde değişim yapabilir miyim?
Siparişimi nasıl iade edebilirim?
1- Faturanızın altında bulunan iade bölümüne iade sebebinizi ve iade detaylarınızı yazmanızı önemle rica ederiz. Eğer faturanız yoksa; sevk/taşıma irsaliyenizle birlikte boş bir kağıda ürün/ürünlerinizle ilgili talebinizi yazabilirsiniz.
2- Faturanızı, iade etmek istediğiniz ürünler ile beraber siparişinizin gönderildiğine benzer bir poşet veya kutuya yerleştirin.
Adres niteliği taşıyan alıcı firma kodumuzu Yurtiçi Kargo 843407459 olarak paketin üzerine yazınız. İade paketinizi herhangi bir Yurtiçi Kargo şubesine teslim edebilirsiniz.
3- Çoklu kampanyadan yararlanılarak oluşturulan siparişlerde, iade talebinde bulunulduğunda; adet bilgisine göre kampanyanız yeniden düzenlenmektedir.
Ne kadar süre içerisinde ürünleri iade edebilirim?
İade talep ettiğiniz ürünü e-arşiv faturası ile birlikte (faturanın ön yüzüne iade etme nedeninizi ve sipariş numaranızı belirterek), paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, tüm aksesuarları ile birlikte, sipariş numarası ve aşağıda belirtilen adres niteliği taşıyan alıcı firma kodumuzu içerecek şekilde geri göndermeniz gerekmektedir. İade talep ettiğiniz ürünler, ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve talebiniz değerlendirilecektir.
İadeniz, Mesafeli Satış Sözleşmesi’ nde yer alan Madde 13’deki “Cayma Hakkı” ve Madde 14’deki “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır.
İade talebinizin incelenmesi ve onaylanması 5-7 gün içerisinde tamamlanmaktadır. İade ettiğiniz ürünlerin ödemesi ise, iade talebiniz onaylandıktan sonra ortalama 5-7 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. Banka prosedürleri gereği hesabınıza yansıması ise 24 saat sürebilmektedir.
Kargo iade ücreti var mı?
Siparişleriniz ile ilgili iadelerinizi Yurtiçi Kargo Firması’na 843407459 şeklindeki kod ile karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. Bu sayede iade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.
30 gün içerisinde yapılan iadelerin Yurtiçi Kargo ile gönderilmesi şartı ile kargo ücretleri bizim tarafımızdan karşılanacaktır. Ancak ürünü başka bir kargo şirketiyle göndermek isterseniz kargo ücreti sizin tarafınızdan karşılanacaktır.
Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapabilirim?
Ücret iadem neden taksitli olarak yapılıyor?
Ücret iademin gerçekleşmesi için neden iade ettiğim ürünlerin Columbia’ya ulaşmasını beklemek zorundayım?
Gelen ürün hasarlı, defolu ya da sipariş ettiğim ürün değilse nasıl iade edebilirim?
Ürünlerimi hangi adrese geri göndermeyelim?
Mağazadan aldığım bir ürünün iade talebini internet sitesinden gerçekleştirebilir miyim?
İnternet sitesinden aldığım bir ürünün iade talebini mağazadan gerçekleştirebilir miyim?
İade talebim kabul edildi bundan sonra ne olacak?
Soruma 'Sıkça Sorulan Sorular' kısmında yer verilmediyse ne yapabilirim?