Sık Sorulan Sorular

Nasıl üye olabilirim?


columbia.com.tr ' nin ana sayfasındaki Hesabım kısmından “ÜYE OL” butonuna tıklayarak, üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. 


Üye olmak ücretli mi?


www.columbia.com.tr'ye üye olmak ücretsizdir. Sipariş verebilmek ve her türlü fırsattan haberdar olabilmek için hemen üye olabilirsiniz. Üye olmak için tıklayınız.


Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?


Sitemizde üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz. Sepetinize ürününüzü ekledikten sonra alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişlerinizin kontrolünü sağlıklı bir şekilde yapabilmeniz için, üye girişinizi tamamlamanızı öneririz. Üyelik sırasında almış olduğumuz bilgiler, sizin güvenli bir alışveriş yapabilmeniz için gereklidir.


Üye olmanın avantajları nelerdir?


Sitemize üye olursanız kampanyalar, indirimler, fırsatlar ve columbia.com.tr ile ilgili haberlerden öncelikli olarak siz haberdar olabilirsiniz. Kişisel bilgilerinizi yönetebilir, sizi daha yakından tanıyabilmemiz ve size özel fırsatlar oluşturarak size sunabilmemiz için bizimle daha çok bilginizi paylaşabilirsiniz.


Neden bültene kayıt olmalıyım?


Columbia bültenimize kayıt olarak en güncel Columbia yeniliklerini ilk duyanlardan biri olarak özel fırsatlar ve özel online indirimlerden yararlanabilirsiniz.


Üye olurken paylaştığım bilgiler hangi amaçla kullanılacak?


Kişisel verilerinizin korunması konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz.


Şifremi unuttum ne yapmalıyım?


Şifrenizi unuttuysanız, üye girişi bölümünde bulunan ‘ŞİFREMİ UNUTTUM?’ linkine tıklayıp, gelen sayfadaki kutuya üye olurken belirttiğiniz e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır. Şifrenizi değiştirebilmeniz için mail adresinize bir link gönderilecektir. Linke tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz. Güvenliğiniz açısından bu link 30 dakika süreyle aktif olacaktır. 30 dakika içinde şifre belirleme işlemini yapamadıysanız tekrar ‘ŞİFREMİ UNUTTUM?’ kutucuğuna tıklamanız gerekmektedir.


E-posta ve sms bildirimi almak istemiyorum ne yapabilirim?


E-posta ve sms izinleri sayesinde size özel kampanya ve duyurular hakkında sizleri bilgilendirmekteyiz. Buna istinaden verilerinizi 3.kişi ya da kurumlar ile sizin açık rızanız olmadan paylaşmayacağımızı bilmenizi isteriz. Ancak bizden haber almak istemezseniz «Columbia Red» yazıp 7889’a ücretsiz SMS göndererek ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. E-posta bildirimlerinizin iptal edilmesini talep etmek için ise 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermeniz gerekmektedir.

  

Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?


Sayfanın sağ üst köşesine yerleştirilmiş arama alanına aradığınız ürün kodunu/ ürün adını yazarak veya sayfanın sol yanında bulunan menüden seçerek istediğiniz ürün grubuna ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını kullanarak renk ve fiyat ile ilgili istediğiniz sayfaya erişebilirsiniz.


Siparişlerimi nereden görebilirim?


Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.


Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?


Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir.


Siparişimi verdim bundan sonra ne olacak?


Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir. Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail gönderilecektir. Siparişiniz en kısa sürede size ulaştırılmak üzere hazırlanarak, kargoya verilecektir. Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir mail gönderilecek ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Kredi kartı ile verilen siparişler anlık olarak işleme alınmaktadır. Havale ile verilen siparişlerde, havale ödemeniz tarafımıza ulaştıktan sonra siparişiniz hazırlanır ve en kısa sürede kargoya teslim edilir.


Siparişimin elime ulaşmadığı durumlarda ne yapabilirim?


Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunamamanız durumunda, kargonuzu getiren kişi paketinizi en yakın kargo şubesinden alabileceğinize dair bir not bırakır. Kargonuzun ilgili şubeden 3 gün boyunca alınmaması durumunda siparişiniz tarafımıza iade edilir. Bu aşamada Müşteri Hizmetlerimizi arayarak bir defaya mahsus olmak üzere tekrar aynı adrese gönderimini isteyebilir veya adres değişikliği talebinizi bu aşamada iletebilirsiniz. Her durumda kargonuzun durumunu "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümündeki ''Sipariş Durumu' ' kısmından kontrol edebilirsiniz.


Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum ne yapabilirim?


Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Ekle" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Ancak girdiğiniz bu adres; adresi güncelledikten sonra vereceğiniz siparişler için geçerli olacaktır. Siparişinizi verdikten sonra adres değişikliği talep etmeniz durumunda 0850 200 11 41 no’ lu Müşteri Hizmetlerimize ulaşmanız gerekmektedir.


Siparişim neden iptal edildi?


Bazen online siparişleri iptal etmek zorunda kalırız. Bu, stok durumu , ödeme sorunları, teslimat adresi sorunları, gibi birçok nedene bağlı olabilir.

Siparişinizin bir kısmı ya da tamamı iptal edildiyse iptal edilen ürünler için sizlere geri ödeme yapılır.

Siparişinizin neden iptal edildiğini net bir şekilde öğrenmek için ise 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermenizi öneririz.


Siparişimin faturasına nasıl ulaşabilirim?


0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndererek e-faturanızı talep edebilirsiniz.


Ödeme seçeneklerim nelerdir?


columbia.com.tr internet sitemizde ödeme işleminizi kredi kartı, para kart veya havale ile gerçekleştirebilirsiniz.


Hangi banka kartları ile taksit imkanından faydalanabilirim?


Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerinizin ödemesini tüm bankalara ait MASTER ve VISA kartlar ile yapabilirsiniz. Tüm banka kartlarını kullanarak tek ödeme ile siparişinizi ödeyebilirsiniz.


Kredi kartları taksit seçeneklerini nereden görebilirim?


Siparişinizi verirken açılacak olan ödeme sayfasında anlaşmalı olduğumuz kredi kartları için taksit seçeneklerimiz bulunmaktadır. Bu alanda taksit seçeneklerini görebilirsiniz.


Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?


columbia.com.tr üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.


Ödememi hangi banka kartıyla yapabilirim?


Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerinizin ödemesini tüm bankalara ait MASTER ve VISA kartlar ile yapabilirsiniz. 


Taksit seçeneği var mı?


Sitemiz Maximum, Bonus, World, Axess, CardFinans, Paraf ve Advantage kredi kartlarına taksit imkanı sunmaktadır. Diğer tüm kredi kartlarını kullanarak tek ödeme ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.


Havale veya eft yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?


Havale ve EFT yolu ile ödeme gerçekleştirebilirsiniz.


Havale veya eft ödemelerini hangi bankaya yapabilirim?


Havale / EFT alıcı kısmına CONTEKS İÇ VE DIŞ TİCARET A.Ş. ve açıklama alanına sipariş kodunu yazmayı unutmayınız. 

Aksi takdirde ödemeniz hesaba aktarılmayacaktır. Sipariş numaranız ödeme aşaması tamamlandıktan sonra oluşturulacaktır.

BANKA: TEB

ŞUBE ADI: Bogaziçi Kurumsal Şb. 

ŞUBE KODU: 432  

HESAP NO: 10007 HS. TL HS

IBAN: TR31 0003 2000 4320 0000 0100 07


Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?


Ürünlerimizi UPS Kargo ile teslim ediyoruz. Aynı şekilde iadelerinizi de UPS Kargo ile bize ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.


Kargo ücreti ne kadar?


UPS Kargo anlaşmalı olduğumuz kargo firmasıdır. Kargo ücretimiz bulunmamaktadır.


Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?


"Hesabım" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip Siparişlerim başlığı altından siparişinizin kargo sürecini takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi verilecektir.


Kargom ne zaman ulaşır?


Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra ortalama 5-7 iş günü içerisinde ürününüz kargoya teslim edilmektedir. Ürününüz kargoya teslim edildikten sonra bulunduğunuz bölgeye göre teslimat süresi 1 ile 3 gün arasında değişmektedir. UPS kargo teslim süresi İstanbul içi bir gün, İstanbul dışı ise en fazla üç gündür. Teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgi için 444 00 66 UPS Kargo müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. 


Ürünü teslim gününde teslim alamıyorsam ne yapmalıyım?


Teslimat gününde siparişinizi teslim alamadıysanız, teslimat ekibimiz başka bir tarihte yeniden teslim etmeyi deneyecektir. Konu ile ilgili detaylı bilgi alabilmek için 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilir veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta gönderebilirsiniz.


Kargo elime ulaşmadı ne yapmalıyım?


Kargonuzun ulaşmaması durumunda, 0 850 200 11 41 numaralı hattan Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilirsiniz veya web sitemizde bulunan iletişim formumuzu doldurarak müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.


Siparişim neden birden fazla kargo ile ulaştırılıyor?


Siparişinizin içeriğinde iki ve üzeri ürün adeti bulunuyor ise bu ürünler farklı depolarımızdan kargoya verilebilmektedir. Bu sebeple farklı lokasyonlardan birden fazla kargolama işlemi yapılmaktadır.


Bulunduğum yerde kargo firması yoksa siparişimi nasıl teslim alacağım?


Siparişlerinizi ulaştıran UPS Kargo, tüm Türkiye'ye teslimat yapabilmektedir. Ancak, köy, kırsal bölgeler ve karayoluyla ulaşım sağlanamayan yerlere ürün teslimatı yapılamaması söz konusu olabilir. Kargo teslimatı açısından sıkıntı yaşayabileceğinizi düşünüyorsanız lütfen sipariş vermeden önce 444 00 66 numaralı telefondan UPS Kargo müşteri hizmetleriyle ile iletişime geçip, adresinize teslimat yapılıp yapılamayacağını öğreniniz. Bu tür durumlarda genellikle en yakın yerleşim merkezine siparişiniz getirilir ve sizden buraya gelerek teslim almanız rica edilir.


Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?


Sipariş esnasında verilen teslimat adresini değiştirmek için 0850 200 11 41 numaralı telefon numaramızı aramanızı rica ediyoruz.


İade kargolarımda kurye talebi oluşturabilir miyim?


Ups kargo müşteri hizmetleri iletişim hattının (0850 255 00 66) yanı sıra https://go.ups.com.tr/kuryecagir şeklindeki link üzerinden Ups kargo web sitesi aracılığı ile form doldurarak adresinize kurye talep edebilmektesiniz.

 

Siparişim neden gecikti?


Siparişlerinizi her zaman standart gönderi tarihlerimiz içerisinde sunmayı amaçlamaktayız ancak bazen beklenmedik durumlar, teslimatın gecikmesine neden olabilmektedir.  

Siparişinizin, kampanya, indirim ya da resmi tatil dönemlerine denk gelmesi teslimatınızın gecikmesine neden olabilir.

Belirtilen nedenler haricinde, kontrolümüz dışında gelişen, öngörülemeyen durumlar ortaya çıkması ile teslimat gecikmesi yaşanabilmektedir.


Yanlış ürün teslim aldıysam ne yapmalıyım?


Siparişinizi, web sitemiz aracılığı ile vererek yanlış ürün teslim aldıysanız e-arşiv faturanızın arka yüzüne yanlış ürün teslim aldığınız dair notunuzu ve sipariş numaranızı yazarak, UPS Kargo ile göndermenizi rica ederiz. UPS kargo müşteri kodumuz: 47XY62 ile iade kargonuzu ücretsiz olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.


Resmi tatiller ve dağıtım merkezinin kapalı olduğu tarihler nelerdir?


                                        -2021-

Yılbaşı - 1 Ocak 2021

Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı - 23 Nisan 2021

Emek ve Dayanışma Günü - 1 Mayıs 2021

Ramazan Bayramı Arefesi - 12 Mayıs 2021 

Ramazan Bayramı (1.Gün) - 13 Mayıs 2021 

Ramazan Bayramı (2.Gün) - 14 Mayıs 2021 

Ramazan Bayramı (3.Gün) - 15 Mayıs 2021 

Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı - 19 Mayıs 2021

Demokrasi ve Milli Birlik Günü - 15 Temmuz 2021

Kurban Bayramı Arefesi - 19 Temmuz 2021

Kurban Bayramı (1.Gün) - 20 Temmuz 2021

Kurban Bayramı (2.Gün) - 21 Temmuz 2021

Kurban Bayramı (3.Gün) - 22 Temmuz 2021

Kurban Bayramı (4.Gün) - 23 Temmuz 2021

Zafer Bayramı - 30 Ağustos 2021

Cumhuriyet Bayramı Arefesi - 28 Ekim 2021

Cumhuriyet Bayramı - 29 Ekim 2021


Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım?


Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.


Fatura kargo paketinden çıkmadı ne yapmalıyım?


Müşteri hizmetlerimizle (0850 200 11 41) iletişime geçip fatura talebinde bulunabilirsiniz.

 

 Ürünlerin Türkiye dışına gönderilmesini sağlayabilir miyim?


Columbia markamızla ise distribütörlük anlaşması gereği yalnızca yurtiçi siparişlere dönüş sağlayabilmekteyiz. Siparişimi nasıl iade edebilirim?

Siparişlerinizi, e-arşiv faturanızın arka yüzüne iade etmek istediğinizi belirterek bize gönderebilir ve iade sürecinizi başlatabilirsiniz. 


İade koşullarınız nelerdir?


Online alışveriş sitemizden almış olduğunuz ürünlerde bir sorun olması ya da aldığınız ürünlerin ihtiyacınızı karşılamaması durumunda, teslimat sonrasında iade edebilirsiniz. Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre 14 gündür ancak internet mağazamızdan aldığınız ürününüzü kullanılmamış olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren 30 gün içerisinde e-arşiv faturanız ile birlikte iade edebilme imkanı sağlıyoruz. 30 günlük iade süresi dolmuş, aksesuarlar eksik, tahrip edilmiş, kullanımdan dolayı zarar görmüş, faturasız ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir ve size geri gönderilecektir. Siparişlerinizi, e-arşiv faturanızın arka yüzüne iade etmek istediğinizi belirten bir yazı yazarak UPS Kargo ile ücretsiz olarak aşağıdaki adrese gönderebilir ve iade sürecinizi başlatabilirsiniz. İade talep ettiğiniz ürünü e-arşiv faturası ile birlikte (faturanın arka yüzüne iade etmek istediğinizi belirterek), paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, tüm aksesuarları ile birlikte, sipariş numarası ve yukarıda belirtilen adresi içerecek şekilde geri göndermeniz gerekmektedir. İade talep ettiğiniz ürünler, ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve talebiniz değerlendirilecektir. İadeniz, Mesafeli Satış Sözleşmesi’ nde yer alan Madde 13’deki “Cayma Hakkı” ve Madde 14’deki “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır. Faturasız iade kabul edilmemektedir. İade ettiğiniz ürünlerin ödemesi, iade talebiniz onaylandıktan sonra Columbia tarafından ortalama 3 ile 5 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. Ancak banka prosedürleri gereği hesabınıza yansıması 24 saat sürebilmektedir. Çoklu indirimlerimize dahil olan ürünlerin iade işlemini talep ettiğiniz takdirde; kampanya dahilinde satın aldığınız tüm ürünleri tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.

Adresimiz: Con- Teks İç ve Dış Ticaret A.Ş. Karayolları Mahallesi 563.Sokak No:1A/1 Küçükköy/ Gaziosmanpaşa/ İSTANBUL


Siparişimin iade süresi ne kadardır?


İnternet mağazamızdan aldığınız ürününüzü kullanılmamış olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren 30 gün içerisinde faturanız ile birlikte iade edebilmektesiniz.


Siparişimi iade ederken bir bedel ödeyecek miyim?


Sipariş iadelerinizi ücretsiz şekilde gerçekleştirebilirsiniz. 

Siparişleriniz ile ilgili iade süreçlerinizi Ups Kargo Firması’na 47XY62 şeklindeki kod ile karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. Bu sayede iade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.


İnternet sitesi alışverişlerimde değişim yapabilir miyim?


Web sitemizde yapılan alışverişlerde ürün-beden-renk değişiklik işlemleri gerçekleştirilememektedir. Değişim talep ettiğiniz ürününüzü tarafımıza iade olarak gönderebilirsiniz ya da dilerseniz mağazalarımızdan fatura ibraz etmek koşuluyla ilk (1) ay içerisinde değişim yapabilirsiniz.

 

Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapabilirim?


İşleme alınmış olan siparişlerin yalnızca aynı gün içerisinde iptali mümkündür. Siparişinizi aynı gün iptal edebilmek için 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermeniz gerekmektedir.


İadede kargo ücreti kime ait?


30 gün içerisinde yapılan iadelerin UPS kargo ile gönderilmesi şartı ile kargo ücretleri bizim tarafımızdan karşılanacaktır. Ancak ürünü başka bir kargo şirketiyle göndermek isterseniz kargo ücreti sizin tarafınızdan karşılanacaktır.


Para iadem neden taksitli olarak yapılıyor?


Toplam tutar bizim tarafımızdan tamamıyla bankaya ödenir ancak taksitli ödeme seçeneğini seçtiyseniz, iadeniz de banka prosedürleri gereği taksitli olarak yapılacaktır. Detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.


Geri ödeme almak için neden iade ettiğim ürünlerin Columbia’ya ulaşmasını beklemek zorundayım?


İade işlemini başlatabilmemiz için, iade ettiğiniz ürünlerin Sıkça Sorulan Sorular kısmında belirtilen iade koşullarımıza uyduğundan emin olmamız gerekiyor. Buna istinaden iade ürünlerinizin fiili kontrolü için tarafımıza ulaşması gerekmektedir.


Gelen ürün hasarlı, defolu ya da sipariş ettiğim ürün değilse nasıl iade edebilirim?


Tarafınıza hatalı olarak gönderildiğini belirttiğiniz ürünü eğer kullanmadıysanız tarafımıza geri iletmenizi rica ederiz. Geri gönderiminiz akabinde ürününüze dair kontroller sağlanacak ve ürüne müdahale edilerek kontrol edilip stoklar dahilinde düzeltilip tarafınıza geri gönderilecektir.

Ups kargo aracılığı ile ücretsiz olarak ürününüzü tarafımıza gönderebilirsiniz. Ups kargo firması tarafında ücretsiz gönderi kodumuz 47XY62 şeklindedir.


Sipariş iade adresi nedir?


Siparişinizde yer alan ürün/ürünleri Ups kargo firmasına ait 47XY62 gönderi kodu ile adres belirtmenize gerek kalmadan gönderebilirsiniz.

Gönderi Adresimiz:Con-Teks İç Ve Dış Ticaret A.Ş. Karayolları Mah. 563 Sok. No: 1A/1 Gaziosmanpaşa / İSTANBUL şeklindedir.


Mağazadan aldığım bir ürünün iade talebini internet sitesinden gerçekleştirebilir miyim?


Mağazadan almış olduğunuz bir ürünün iadesi internet sitemiz üzerinden yapılamamaktadır.

İnternet sitesinden aldığım bir ürünün iade talebini mağazadan gerçekleştirebilir miyim?

İade işlemi için ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. İnternet üzerinden almış olduğunuz ürünün iade işlemi, mağazalarımız tarafından yapılmamaktadır.

 

 İade talebim kabul edildi bundan sonra ne olacak?


İade ile ilgili prosedürleri yerine getirip tarafımıza yolladığınız ürün, elimize ulaştığında ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 3 ile 5 iş gününü almaktadır. Kredi kartı ile verilen siparişlerde ödeme iadeleri ortalama 3-5 iş günü içerisinde gerçekleşmekte ve yapmış olduğunuz ödeme tutarı kredi kartınıza iade edilmektedir. Tarafımızdan ödeme iadesi yapılan işlemlerin güncel kredi kartı ekstrelerine yansıması bankalara göre ortalama 24 saat içerisinde olmaktadır. Sürenin uzaması halinde bankanız ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

Soruma Sıkça Sorulan Sorular kısmında yer verilmediyse ne yapabilirim?

Sorunuza burada herhangi bir yanıt bulamadıysanız, 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçerek siparişinize ait bilgi alabilir veya sorularınızı iletebilirsiniz.